Liity jäseneksi

Parikkalan 4H-yhdistyksen jäsenenä voit osallistua monipuoliseen 4H-toimintaan esim. kerhoihin, kilpailuihin, leireille, kurseille ja kansainväliseen toimintaan.

Jäsenyyteen kuuluu 4H- jäsenetukortti, jolla saa alennuksia ja etuja Suomessa. Jäsenillä on lisäksi 4H-tilaisuudet kattava tapaturmavakuutus.

Lähde mukaan toimintaan ja täytä sähköinen liittymislomake www.4h.fi etusivuilla. Pääset myös sivuilta sähköiselle jäsenkortillesi josta voit muuttaa jäsentietojasi sekä katkaista jäsenyytesi mikäli siltä tuntuu.

Parikkalan 4H-yhdistyksen jäsenmaksun suuruus jäsenkaudelle on yksittäiseltä jäseneltä 40 € ja kaikilta samaan ruokakuntaan kuuluvilta yhteensä 85 € vuodessa. Kannatusjäsenmaksu on 100 €.

Jäsenkausi on 1 vuosi liittymispäivästä eteenpäin. Jäsenyys on toistaiseksi voimassa oleva.  Jäsenyys on helppo katkaista oman sähköisen jäsenkortin kautta.

Tervetuloa Mukavaan toimintaan